Usein kysytyt kysymykset: Ennakkotilaus

Mikä ennakkotilaus on?

Ennakkotilauksen avulla voit varata tuotteen ennen kuin se on saatavilla. Kun tilaat tuotteen ennakkoon Nikon Store -myymälästä, se varataan siten, että saat tuotteen ensimmäisten joukossa sen myyntiintulopäivän jälkeen.

Voidaanko kaikki tuotteet tilata ennakkoon?

Ei. Ainoastaan valikoidut tuotteet voidaan tilata ennakkoon. Kyseisellä tuotesivulla oleva painike ja tuotteen tilateksti ilmoittavat, voidaanko tuote tilata ennakkoon. Kun ennakkoon tilattavan tuotteen myynnin alkamispäivämäärä on ohi, tuotteen ennakkotilaus ei ole enää mahdollista.

Voidaanko varastossa olevat tuotteet yhdistää samaan tilaukseen ennakkoon tilattujen tuotteiden kanssa?

Ei. Varastossa oleville ja ennakkoon tilatuille tuotteille täytyy tehdä erilliset tilaukset. Erillisiä ennakkoon tilattuja tuotteita ei voida myöskään sisällyttää yhteen tilaukseen, vaan ne täytyy myös varata erikseen.

Näin toimitaan, koska erillisten ennakkoon tilattujen tuotteiden myynnit voivat alkaa eri päivinä, ja muiden kuin ennakkoon tilattujen tuotteiden sisällyttäminen samaan tilaukseen ennakkoon tilattujen tuotteiden kanssa saattaa viivästyttää koko tilauksen toimitusta. Siksi erityyppisille ennakkoon tilatuille tuotteille ja heti saatavilla oleville tuotteille täytyy tehdä erilliset tilaukset.

Miten tiedän, että olette vastaanottaneet ennakkotilaukseni?

Kun tilauksesi on käsitelty, lähetämme sinulle sähköpostivahvistuksen. Tässä sähköpostivahvistuksessa varmistetaan varaamasi tuote, jonka toimitamme sinulle heti, kun se on saatavilla varastossamme. Mikäli olet tilannut ennakkoon / varannut tuotteen, mutta et ole saanut sähköpostivahvistusta 24 tunnin kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme.

Voinko muuttaa tilaustani?

Mikäli haluat muuttaa toimitustietojasi, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme. He voivat auttaa sinua, jos tilausta ei ole vielä lähetetty. Huomaathan kuitenkin, että emme pysty muuttamaan maksutietojasi.

Saanko ilmoituksen, kun tilaukseni on valmis?

Kyllä. Saat sähköpostin, jonka liitteenä on jo veloitettu lasku ja UPS-seurantanumero. Tilaukset lähetetään yleensä juuri ennen myynnin alkamispäivämäärää, joten voit odottaa saavasi tuotteen hieman todellisen myynnin alkamispäivämäärän jälkeen.

Voidaanko kaikkia maksutapoja käyttää ennakkotilauksiin?

Tuotteet voidaan tilata ennakkoon ainoastaan Nikon Store -myymälästä luottokorttimaksulla. Visa, American Express ja MasterCard ovat hyväksyttyjä luottokortteja.

Milloin luottokorttiani veloitetaan?

Luottokorttiasi veloitetaan vasta, kun tilaus on valmis toimitettavaksi.

Mitä tapahtuu, jos valtuutus epäonnistuu, kun luottokorttia veloitetaan?

Mikäli luottokorttiasi ei jostain syystä voida laskuttaa, kun tilauksesi on valmis toimitettavaksi – esimerkiksi luottokortin ollessa vanhentunut, kun veloitus tapahtuu – tilauksesi peruutetaan. Mikäli luottokorttisi vanhenee ennen toimituspäivämäärää, ota yhteyttä tiimiimme peruuttaaksesi alkuperäisen tilauksesi ja tehdäksesi uuden varauksen.

Miten tilaus peruutetaan?

Asiakas, joka on varannut (”tilannut ennakkoon”) Nikon Store -myymälästä tuotteen, voi lähettää tiimillemme sähköpostia milloin tahansa peruuttaakseen tilauksen, mikäli tilausta ei ole vielä lähetetty. Ota yhteyttä asiakastukeen peruuttaaksesi tilauksesi.

Kun tilaus on lähetetty, sitä ei ole enää mahdollista peruuttaa. Sinulla on kuitenkin mahdollisuus palauttaa tuotteet, joita et halua, korkeintaan 14 päivää toimituksen jälkeen. Ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme saadaksesi tietää, miten tuotteet palautetaan; tästä palvelusta ei veloiteta.



Your previous queries:
Kohteita ei löytynyt. Yritä uudelleen.
ZB1 Rebate Credit Memo