Usein esitetyt kysymykset: Palautukset

Tuotteiden palauttaminen

Maksuttomat palautukset
Tuotteiden palauttaminen on helppoa ja maksutonta.

Palautusehdot
Voit palauttaa tilauksen 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta.
Voit palauttaa koko tilauksen tai osan siitä.
Tuotteiden on oltava uusia ja käyttämättömiä, ja alkuperäispakkaus ja -varusteet on palautettava tuotteen mukana.
Lisätietoja on Käyttöehdoissa.

Palautusohjeet
Jos haluat palauttaa tilauksen, soita Nikon-myymälän asiakaspalveluun. Kun jätät palautuspyynnön, saat palautusnumeron (RMA).

Voit palauttaa tuotteet kahdella tavalla:
- Voit toimittaa palautuksen lähimpään postitoimistoon, josta logistiikkakumppanimme Cycleon noutaa sen.
- Voit sopia Cycleonin kanssa palautuksen noudon sinulle sopivasta paikasta.
- Kun palautat tuotteita, pakkaa ne huolellisesti ja käytä alkuperäistä laatikkoa. Varmista, että palautustarra on pakkauksessa selkeästi näkyvissä ja että osoitetta ja viivakoodeja ei ole peitetty eikä muutettu.
- Cycleon lähettää tuotteet varastollemme, jossa ne tarkistetaan palautuspyyntösi ja Käyttöehdoissa kuvattujen menetelmien mukaisesti. Jos tarkistukset onnistuvat, hyvityksen käsittely aloitetaan. Jos tarkistukset eivät onnistu, Nikon-myymälän asiakaspalvelu ottaa sinuun yhteyttä asian selvittämiseksi.
- Palautuksista, jotka eivät ole Käyttöehdoissa kuvattujen vaatimusten mukaisia (esimerkiksi epätäydelliset palautukset ja palautukset, joista puuttuu varusteita), aiheutuu sakko, joka vähennetään hyvitettävästä summasta.

Palautuksesta maksettava hyvitys

Kaikki palautetut tuotteet tarkistetaan puuttuvien osien ja varusteiden varalta. Jos palautus läpäisee tarkistuksen, siitä ilmoitetaan Nikon-myymälän asiakaspalveluun ja hyvityksen käsittely aloitetaan.
Asiasta ilmoitetaan maksupalveluntarjoajallemme ja rahat siirretään tilillesi. Pyrimme suorittamaan hyvityksen mahdollisimman pian sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet palautetut tuotteet.
Lisätietoja on Käyttöehdoissa.

Käyttöehtojen vastaiset palautukset

Jos palautettavat tuotteet eivät ole Käyttöehdoissa kuvattujen palautusvaatimusten mukaisia, palautusta ei hyväksytä, ja Nikon-myymälän asiakaspalvelu ottaa sinuun yhteyttä.

Tilauksen (osittainen) peruminen

Jos huomaat tehneesi virheen tilauksessa ja haluat perua sen, peruminen on mahdollista, jos tilausta ei ole vielä lähetetty.

Voinko perua vain osan tilauksesta?
Voit perua koko tilauksen tai vain osan siitä.

Mihin asti voin perua tilauksen?
Tilaukset ja tilausrivit voidaan perua ennen niiden vahvistamista mutta ei sen jälkeen (ts. ennen niiden siirtymistä pakkausvaiheeseen, jolloin niiden tilaksi tulee Pakataan). Jos et ehdi ajoissa, sinun on odotettava, kunnes saat tilauksesi, ja palautettava ne tuotteet, joita et halua. Saat lisätietoja usein kysyttyjen kysymysten PALAUTUKSET-kohdasta.

Miten tilaus perutaan?
Jos haluat perua tilauksen tai osan tilauksesta, soita Nikon-myymälän asiakaspalveluun. Asiakaspalvelu huolehtii asiasta puolestasi.

Maksun peruuttaminen
Jos perut tilauksen tai osan tilauksesta, Nikon-myymälän asiakaspalvelu lähettää peruutuspyynnön maksupalveluntarjoajallemme (Ogone). Jos perut koko tilauksen, maksu perutaan kokonaisuudessaan eikä rahaa veloiteta. Jos perut osan tilauksesta, luottokortiltasi veloitettava summa päivitetään uuden tilauksen lähettämisen jälkeen.

Tilauksen muokkaaminen

Mihin asti voin muokata tilausta?
Tilausta voi muokata ennen sen vahvistamista mutta ei sen jälkeen (ts. ennen tilauksen siirtymistä pakkausvaiheeseen, jolloin sen tilaksi tulee Pakataan).

Miten tilausta muokataan?
Jos haluat muuttaa tilausta tai osaa tilauksesta, soita Nikon-myymälän asiakaspalveluun. He voivat muokata tilaustasi seuraavissa tapauksissa:
- Jos haluat lisätä nimikkeitä tilaukseen tai lisätä tilausrivin nimikkeiden lukumäärää, asiakaspalvelu luo ja lähettää uuden tilauksen puolestasi.
- Jos haluat poistaa nimikkeitä tilauksesta tai vähentää tilausrivin nimikkeiden lukumäärää, asiakaspalvelu muuttaa tilaustasi ja aloittaa osittaisen hyvityksen käsittelyn.
- Jos haluat muokata henkilötietoja tai muuttaa toimitusosoitetta, asiakaspalvelu päivittää tiedot puolestasi.
- Jos haluat vaihtaa toimitus- tai maksutapaa ja tämä vaikuttaa tilauksen kokonaishintaan, asiakaspalvelu varmistaa, että luottokortiltasi veloitetaan oikea summa tilauksen lähettämisen jälkeen.

Tilauksen peruminen
Jos perut tilauksen tai osan tilauksesta, Nikon-myymälän asiakaspalvelu lähettää peruutuspyynnön maksupalveluntarjoajallemme (Ogone). Jos perut koko tilauksen, maksu perutaan kokonaisuudessaan. Jos perut osan tilauksesta, luottokortiltasi veloitettava summa päivitetään uuden tilauksen lähettämisen jälkeen.

Palautusajan umpeuduttua vahingoittuneet tuotteet

Jos tilaamasi tuotteet vahingoittuvat palautusajan umpeuduttua, ota yhteys Nikonin tukipalveluun Nikon Support Centre

 

 



Your previous queries:
Kohteita ei löytynyt. Yritä uudelleen.
ZB1 Rebate Credit Memo